Русский  Українська 
Кошик порожній
 
Каталог
Радимо

ЗАПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ


Як знайти і обрати необхідний товар?

Щоб знайти потрібний Вам товар, можна скористатися КАТАЛОГОМ, який знаходиться в лівій частині сторінки. Товари в КАТАЛОЗІ зручно розкладені по категоріях і підкатегоріях, і представлені у вигляді блоків, кожен з яких включає в себе зменшене зображення, назву, вартість товару, а також кнопку швидкого додавання товару в корзину.
Натиснувши на зображення або назву в блоці, Ви потрапите на сторінку товару з його повним описом. Ви можете збільшувати зображення до оригінального розміру, просто клікнувши по них мишкою. Визначившись з кількістю одиниць товару і його параметрами (наприклад, з вибором кольору), потрібно натиснути кнопку "В кошик", і товар автоматично буде додано до Вашого поточного замовлення. При цьому відкриється сам кошик. Щоб вийти з нього і продовжити вибір товарів, досить клікнути мишкою по затемненій області екрану (або по білому хрестику над вікном кошика в правому верхньому куті).
Щоб з кошика перейти до вітрини магазину, необхідно натиснути кнопку "Перейти в каталог товарів".
Також для Вашої зручності у верхній панелі (праворуч) розташований "Пошук товарів". Достатньо лише ввести ключове слово, наприклад "тканини", або артикул товару (якщо він Вам відомий) і натиснути кнопку пошуку. У центральному вікні Ви зможете побачити результати пошуку за заданими Вами значень.

Чи обов'язково реєструватися при оформленні замовлення?

Ні, реєструватися не обов'язково. Але, відмовившись від реєстрації, Ви втрачаєте можливість максимально використовувати всі можливості магазину. Наприклад, система накопичувальних знижок працює тільки в тому випадку, якщо користувач зареєстрований в нашій базі.


Чи приймаються в магазині МОЄ ХОБі замовлення по телефону?

Так. Але щоб уникнути втрати даних краще здійснювати замовлення безпосередньо через інтернет-вітрину магазину, самостійно додаючи в кошик необхідні позиції.


Задати своє запитання