Русский  Українська 
Кошик порожній
 
Каталог
Рекомендуем

ЗАПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ


Як знайти і обрати необхідний товар?

Щоб знайти потрібний Вам товар, можна скористатися КАТАЛОГОМ, який знаходиться в лівій частині сторінки. Товари в КАТАЛОЗІ зручно розкладені по категоріях і підкатегоріях, і представлені у вигляді блоків, кожен з яких включає в себе зменшене зображення, назву, вартість товару, а також кнопку швидкого додавання товару в корзину.
Натиснувши на зображення або назву в блоці, Ви потрапите на сторінку товару з його повним описом. Ви можете збільшувати зображення до оригінального розміру, просто клікнувши по них мишкою. Визначившись з кількістю одиниць товару і його параметрами (наприклад, з вибором кольору), потрібно натиснути кнопку "В кошик", і товар автоматично буде додано до Вашого поточного замовлення. При цьому відкриється сам кошик. Щоб вийти з нього і продовжити вибір товарів, досить клікнути мишкою по затемненій області екрану (або по білому хрестику над вікном кошика в правому верхньому куті).
Щоб з кошика перейти до вітрини магазину, необхідно натиснути кнопку "Перейти в каталог товарів".
Також для Вашої зручності у верхній панелі (праворуч) розташований "Пошук товарів". Достатньо лише ввести ключове слово, наприклад "тканини", або артикул товару (якщо він Вам відомий) і натиснути кнопку пошуку. У центральному вікні Ви зможете побачити результати пошуку за заданими Вами значень.


Чи можна замовити товар, який не представлено в каталозі?

Будь ласка, повідомте нам про товар, який Ви шукаєте, заповнивши форму зворотного зв'язку. Ми зв'яжемося з Вами в найкоротші терміни і повідомимо про можливості замовлення цього товару в нашому магазині, його попередню вартість і терміни доставки.


Чи обов'язково реєструватися при оформленні замовлення?

Ні, реєструватися не обов'язково. Але, відмовившись від реєстрації, Ви втрачаєте можливість максимально використовувати всі можливості магазину. Наприклад, система накопичувальних знижок працює тільки в тому випадку, якщо користувач зареєстрований в нашій базі.


Як замовити товар, який є в каталозі, але якого немає в наявності (у вікні є напис "Немає в наявності" замість кнопки В КОШИК?

Необхідно відкрити сторінку товару з докладним описом (для цього натисніть на зображення товару або його назву). У нижній частині сторінки у формі "Є питання?" заповніть всі поля, ввівши в полі питання побажання про замовлення обраного товару. Ми постараємось зв'язатись з Вами в найкоротші терміни для уточнення деталей і термінів постачання.


Чи приймаються в магазині МОЄ ХОБі замовлення по телефону?

Так. Але щоб уникнути втрати даних краще здійснювати замовлення безпосередньо через інтернет-вітрину магазину, самостійно додаючи в кошик необхідні позиції.


Задати своє запитання